Część z Was pewnie mnie zna, na dźwięk mojego nazwiska u części występują drgawki i pojawia się chęć mordu w oczach ... :D
Ale, ale ..
Z NWN 1 związany jest od dłuższego czasu (prawie od samego początku jak tylko wyszła podstawka) grałem, potem troszkę mistrzowałem (ale raczej kiepsko) a na koniec administrowałem serwerem Bursztynowe Szlaki, z nim przeżywałem wzloty i upadki.
Grałem na Draconisie, dopóki mój choleryczny charakter nie zaiskrzył (więc się wyniosłem).
Część ludzi mówi, że mam "poronione" pomysły [jeszcze pewnie o nich i tu będzie głośno], nie mam zupełnie smykałki plastycznej, mam natomiast doskonałą wyobraźnie przestrzenną. Stosuję czasami nieszablonowe rozwiązania - nie koniecznie najlepsze.
W papierowe RPGi gram od ponad 20 lat, mistrzuję trochę krócej - związany byłem (bo grupy już niema) z grupą która postawiła sobie za zadanie poprawę systemu "Kryształy Czasu".
Na co dzień zajmuję się informatyka - administrowaniem sieciami Uniksowymi.
Kurcze, trochę głupio pisać o sobie.
Ale spróbuję.
W przeciwieństwie do większości uczestników tego forum, ze sceną NWN jestem dość krótko związany. Tym bardziej nie mam wielkiego doświadczenia z RPG papierowym.
Za to dość dogłębnie poznałem tematykę gier cRPG. Miałem w pewnym okresie "flirt" przy tworzeniu profesjonalnej gry. Zaś ze sceną NWN moja znajomość rozpoczęła się dzięki serwerowi WrC, który bardzo ciepło wspominam.
Już wtedy zwracałem uwagę na jego poważne ogranczenia wynikajace z braku możliwości wspólpracy z bazami SQL. Te doświadczenia przeniosłem z pozytywnym skutkiem na serwer Consulare Draconis, doprowadzając do jego żywiołowego rozwoju.
Jestem z zamilowania i wykonywanego przez wiele lat zawodu, managerem, jednak poza kierowaniem ekipą staram się dawać przykład swoją pracowitością.
Głowa pełna pomysłów (częściowo zrealizowanych dzięki pomocy przyjaciół na CD, częściowo czekających na realizację).
Spora wiedza o modelingu, dość duża dotycząca plików 2da i haków.